Aksi Lucu Pramugara Ini Lakukan Demo Keselamatan Buat Penumpang Terhibur

Sebelum penerbangan, pastinya kita akan melihat seorang pramugara atau pramugari memberikan demo prosedur keselamatan ketika berada di atas udara.  Video yang sedang viral di YouTube ini memaparkan bagaimana seorang pramugara syarikat penerbangan West Jet menunjukkan demo-demo keselamatan penumpang dengan cara tersendiri yang sangat unik dan lucu. Caranya yang lucu dan unik itu akhirnya membuatkan penumpang memberikan sepenuh tumpuan dan fokus kepada demo yang ditunjukkan olehnya.
Lelaki yang bernama Mc Adam ini memang sangat pandai berinteraksi dengan para penumpang, aksinya yang spontan dan bersahaja  ini seperti pelakon komedi yang terkenal dan menjadi hiburan buat para penumpang di kala mereka merasa bosan. Aksi Mc Adam ini bukan sahaja  disambut dengan gelak tawa para penumpang malah kru lain juga tertawa melihat aksi kawan sekerja mereka ini.
Berikut adalah video yang memaparkan aksi seorang pramugara WestJet Airlines ketika memberikan demonstrasi kepada para penumpang pesawat tentang prosedur keselamatan. Jom tengok video lucunya di bawah ini!


0 Response to "Aksi Lucu Pramugara Ini Lakukan Demo Keselamatan Buat Penumpang Terhibur"

Catat Ulasan